sobota, 23 lipca 2011

Metamorfoza czekolada19961

MAKE UP



Przed: oczy ciekawie zrobione, ale ogólnie za dużo czarnego i reszty ciemnych kolorów... Mnóstwo kolczyków, co nie wpadło mi do gustu ;/ Wykorzystałam tylko rzęsy z tego makijażu :)



Po: Orzeźwienie- to widać na twarzy :) Wydaje się bardziej czysta, delikatna i kobieca. Myślę, że przypadnie do gustu ;P No i oczywiście przepiękne, długie rzęsy nadające makijażowi kobiecości :)



UBRANIA




Przed: Mroczny styl- to coś, co mnie denerwuje! jest czarny i nudny, bez kolorów wszystko jest nudne, jednak kamizelka bardzo wpadła mi do gustu, wiec wykorzystałam ją w metamorfozie :)




Po: Sukienka podkreśla kobiecość, a jej kolor dodaje energii a za razem spokoju połączonej z butami kolory świeżej cytrynki. Panterkowe rajstopy dodają dziewczęcego wdzięku a kamizelka... Jest idealnym dodatkiem do wszystkiego




To była metamorfoza czekolada19961

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz